Strona używa ciasteczek oraz śledzi użytkownika na potrzeby statystyk użytkowania poszczególnych części serwisu, anonimizując 2 ostatnie oktety adresu ip użytkownika.
Jeżeli ci pasuje to kliknij przycisk, a jeżeli nie to wyjdź ze strony
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
<< 14 >>
#803 + -6 - |
<Wackyjackie>   ▲ ▲ ▲
<Wackyjackie>   ▲
<Neoqueto> NEWFAGS CAN'T TRIFORCE.
<Wackyjackie> ▲ ▲
<Wackyjackie> CO ZA...
#802 + -54 - |
[Odnośnie błędów w proporcjach grafik na screenshocie projektu Bartixera - GTR3]
<Wackyjackie> Nie zastanawia was, dlaczego leżaki są wielkości budki z lodami? :P
<Bartixer> To nie jest budka z lodami. Mówiłem, że to większe stoisko z przekąskami. Różne rzeczy będzie można tam kupić, lody są powiedzmy w promocji . :)
#801 + -27 - |
<Neoqueto> Zobacz ten filmik i dopiero idź spać.
<Neoqueto> Bo miażdży jądra.
<Wackyjackie> Nie będę mógł spać ze zmiażdżonymi.
#800 + -24 - |
[Artykuł - "Porady dla początkującego twórcy gier"]
<mateusz9206> 1. Silnik
Zaczynając produkt, zwykle nigdy nie zaczynajmy od menu. Jeśli mamy pomysł, energię to od razu rozpocznijmy tworzenie tego, co nazywa się silnikiem – czyli takiego levelu, gdzie zamiast grafik mogą być zwykłe kwadraty, chodzi o samo napisanie skryptu dla całej gry. Wyobraźmy sobie że ta gra to platformówka. W każdym poziomie będzie zatem zachodzić zdarzenie:
# Gracz koliduje z tłem > gracz – zatrzymaj.
I tutaj jest właśnie ta mądrość w robieniu silnika. Zamiast na każdym poziomie powielać to zdarzenie, wystarczy że zrobimy je raz, a potem będziemy kopiować ten cały level z silnikiem. Czyli jak to robić w praktyce? Wpierw robimy silnik. Gdy już skończymy, oznaczmy charakterystycznie ten poziom, a następnie go skopiujmy kilka razy. Potem, wystarczy już tylko poukładać obiekty tła, wrogów i bonusy na swoje miejsca i mamy gotowy poziom. Nic więcej nie musimy robić, chyba że oczywiście chcemy dodać jakieś specyficzne zdarzenia charakterystyczne tylko dla tego poziomu. Dlaczego to takie ważne? Początkowo Twoje produkcje mogą mieć 10, 20, nawet 50 zdarzeń. Ale jak będziesz miał ich ponad 1000, to zrozumiesz o czym mowa Po skończeniu silnika, innych leveli możemy wtedy dorobić całą resztę, menu, tabele wyników, autorów itp.
<RevengeIfGlory> Sorry, ale jak dokładniej zrobić ten silnik?
#798 + -23 - |
[Lost and Found - nazwa hostelu w którym odbywał się konkurs ClickJam, podczas którego RED zgubił modem]
<RED> Kur wiem gdzie jest moj modem...
<RED> Na zdjęciach go dostrzegłem...
<RED> W hostelu jest...
<RED> Ciekawe czy nazwa lost and found się potwierdzi :D
#796 + -42 - |
(o konkursie organizowanym przez Clickteam)
<Aleks> zróbcie grę w konstrukcie, będzie fajny facepalm w CT
#795 + -50 - |
[Przykład Fila47, z zaznaczonym TGF2]
<Fadex> http://i51.tinypic.com/9uc75j.jpg (jako obrazek)
<Fil47> Już dobra nie krzycz :D
...
[rok, 2 tygodnie i 2 dni później]
<TheMrMinish>
Fedex napisał(a):
"fil47 Y U check TGF2 when example has AMath?"
Jak zrobiles ten obrazek? jak go dodales? czy bedzie sie jeszcze pojawiać?
#794 + -65 - |
[Pendriver 2 changelog]
<Johnykalesony> Dodano program Iranview do bazy
<Wackyjackie> //Widok Iranu dodany do bazy <3.//
#792 + -36 - |
<Wackyjackie> Ja mam w Operze przeglądarkę.
#790 + -35 - |
<Muchomorek> Jak nie znasz znaczenia tego słowa, to nic nie mów, though.
#788 + -63 - |
(z czatu NB)

<RomanX> z drugiej strony, zwykle po prostu Aleks wysyła mi zboczone obrazki i jakoś to się rozkręca
<Fadex> Czyli co, wystarczy powysyłać zboczone obrazki i potem party hard?
<RomanX> tak
<Aleks> niee
<Aleks> najlepiej przez kamerkę
<RomanX> taaak
<RomanX> tylko to jest coś w stylu:
<RomanX> [obrazek Aleksa]
<RomanX> ja: ewwww
<Fadex> <facepalm>
<RomanX> on: jakiś dziwny tekst
<Aleks> RX co ty sugerujesz?
<RomanX> ja: ewweweweewwww
<RomanX> a potem już normalnie
<Aleks> nie rób ze mnie zboczeńca popatrz na siebie :U
#787 + -66 - |
<Fadex> Kucykomuna ;_;
<Fadex> Nie poddam się, jeszcze tu wrócę! <mroczny śmiech>
<RomanX> Kucykomuna?... Obejrzyj jeszcze to w takim razie: http://www.youtube.com/watch?&v=vhHo6CUq4-o
<RomanX> Tak, to jest cyber tyłek.
<Fadex> ...
<RomanX> You have been mooned... by Science!
#786 + -61 - |
(RomanX dostał warna od Fadexa: "Robi ciemne interesy z Wilkiem. Prawdopodobnie.")

<Aleks> RX ładny kuc, ale miały być 2
<RomanX> Arghblgr, po coś te wiadomości są "prywatne". Poza tym to było wysłane tak przy okazji, a nie na ten Twój konkursik :P
<Fadex> Wiedziałem że tam jednak są jakieś ciemne interesy!
<Aleks> dobra kasuj dowody, nie było tego... btw. pokaże ci mojego x]
<Fadex> O_O
<Aleks> i tak się nie domyśli o co chodzi.
<Fadex> Tym gorzej.
<RomanX> OBOSZSZNIEEE
<RomanX> Fadex: Wtedy jeszcze nie było, ale skoro już warn padł, to szkoda by było nie wykorzystać okazji.
<Fadex> >.< wy wszyscy jesteście nienormalni.
#783 + -32 - |
<Krzysiek> Oho, jestem w internecie!
<Neoqueto> "Życie BROO", Tom Pierwszy, Rozdział 23 pt.: "Krzysiek zdaje sobie sprawę".
#780 + -36 - |
<Muchomorek> Kolejne noobskie pytanie: czy jak się przy przyznawaniu prestiżu wprowadzi liczbę ujemną to czy wybrana osoba straci punkty?
<Worm02> Nie da się.
<RomanX> @Muchomorek: Przesłałem Ci -800 prestiżu dla próby.
<Worm02> Roman zabrał Muchomorkowi O_o
<Muchomorek> Aaaa...
<Muchomorek> ale ja jestem cool odkrylem takiego zaje...fajnego exploita
<Muchomorek> jesli to dziala w taki sposob ze x wysyla do osoby y to y zyskuje z prestizu, a x go traci Wiec, na logike przy liczbach ujemnych: Y+(-800) = Y-800 > więc X-(-800)=X+800
<RomanX> Trolololo~
<RomanX> Ale to dziecinne.
<Fadex> Hmmm? Co jest dziecinne?
<RomanX> "Trolololo~" :P
<RomanX> Tak jak i administacyjne odjęcie Muchomorkowi 800 prestiżu i wysłanie spreparowanej wiadomości, że dostał -800.
<Fadex> lol
#779 + -37 - |
<adrian09_01> Robię silniki na zamówienie. Świetnie skomentowane.
<adrian09_01> Robię wszystko od Ruchów platformowych do 3D (nie wliczając 3D)
#778 + -54 - |
<Frarin> jak tu gre zrobić
<Frarin> o.o ??
<Fadex> Dobre pytanie. Zastanawiam się nad nim od siedmiu lat.
#777 + -28 - |
<Krzysiek> Sun nie zastanawiałaś się kiedyś nad programowaniem takim z prawdziwego zdarzenia?
<Worm02> Prawdziwym zdarzeniem jest kolizja.
<Krzysiek> Chyba zderzeniem.
#776 + -37 - |
<Drewicz> RUN> Application> działa OK. Build&run> NIe działają mi zmienne globalne. Jak to oddebugować?
<RomanX> Zaktualizuj DirectX.
<RomanX> Nie pomoże, ale przynajmniej będziesz miał aktualny DirectX, a to zawsze coś.
#775 + -29 - |
<Jakim> Mowa o chiptune w ogólności, a nie grach z PC Speakerem.
<RomanX> Jeszcze lepiej, jak się grało w produkcje, które używały do wydawania dźwięków stacji dyskietek
<Jakim> Albo krzyku gracza.
<< 14 >>
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Forum Nukeboards Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe