Strona używa ciasteczek oraz śledzi użytkownika na potrzeby statystyk użytkowania poszczególnych części serwisu, anonimizując 2 ostatnie oktety adresu ip użytkownika.
Jeżeli ci pasuje to kliknij przycisk, a jeżeli nie to wyjdź ze strony
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
<< 27 >>
#380 + -72 - |
<Dingo> z/w obiad :)
<Fred> smacznego ;)
<Dingo> jestem
<Fred> w kazdym razie na razie z kompem wszystko ok
<Dingo> z/w, nast part
<Fred> i mam nadzieję ze tak zostanie
<Fred> a myszkę kupię.
<Fred> a co masz? ;d
<Dingo> Soldier of fortune 3
<Dingo> chętnie zagrałbym se w jednynkę
<Dingo> klasyka
<Fred> lol
<Fred> next part
<Fred> myslalem ze drugie danie na obiad
#379 + -47 - |
<Wilczur> wiesz co Pozik z tobą jest jak z lokatą... nieaktualne.... z tobą jest jak z... Bedziem?... zły przykład -_- :P
<Bedziu> *zakłada wilczurowi kaganiec i zamyka w piwnicy CB*
<misieksamgame> *włącza zgniatarkę w piwnicy* :>
<misieksamgame> o nie! :> jest nieobstawione przez grafikę??
<Bedziu> No nie! Miałeś ją oteksturować! Teraz zgniatanie starci na widowiskości o0'
#378 + -44 - |
<BROO> To nie jest zabawne.
<PoW> To jest smutne.
<RomanX> Nie, to Superman!
#375 + -69 - |
<PoW> BTW, rozczarował mnie ten avek DE, naprawdę, dziewczyny, trochę powagi.
<Pisarz> PoW, na tym awku to DE jest xD
#374 + -104 - |
<Slawo> po ile stoi dzisioj kurs CePekasy ?
<PoW> Po półtora wafla.
<Slawo> puł tora ?
<Slawo> to Wafel ma tory ?
#373 + -80 - |
<Pozik> Dingo nie strasz mnie, bo założę zaraz własną scenę klikową xD
#372 + -64 - |
<PoW> Chodzenie po bagnach wciąga.
<Piter> i to bardzo
#371 + -46 - |
<Pisarz> podobno reklamy adsense dostosowują się do treści strony... bo mi tu jakieś portale gejowskie wyskakują
<msg> ...to może dostosowują się do odwiedzającego strony zawierające adsense?
#370 + -81 - |
<kodek1> ma ktoś linczka do wtyczki do mmf2 o nazwie ChipX??
<Pozik> "C:\Program Files\Multimedia Fusion 2\Extensions\ChipX.mfx"
#369 + -86 - |
<Pisarz> kheeeeeeeyyyyyzzzzsssszzzz...
<Pisarz> trup
<Pisarz> krew sobie gardłem wypluł
<Pisarz> i jest teraz z gatunku bezkrwiowców
<WojTal> błe
<Pisarz> co błe?
<WojTal> nie lubię trupów
<WojTal> nie są zbyt rozmowne
#367 + -71 - |
<Pozik> Ja i tak, jak sie wybieram do kina, to zabieram pilot od telewizora...
<weronika> A to why?
<Pozik> PRzecież nie będę co chwile biegał do projektora, żeby zmienić kanał O.O
#366 + -62 - |
<weronika> uff.. po 5 h naprawiłam nowe nowiutkie słuchawki z mikrofonem...
<BROO> Toś zdolna bestia.
#365 + -84 - |
<PoW>Strzelam - Pasterz. Dlaczego? Bo skojarzyło mi się z Moździerz, a dalej niż w shoucie nie chce mi się szukać ;]
#364 + -53 - |
<weronika>http://www.jezuici.pl/gil/szkola/assets/images/3al.jpg - zgadnijcie która to :)
<Slawo> co wy ccheta od Zuzi, ładna dziewczyna, ma wszystko na swoim miejscu :D Mi się podobuje
<Slawo> a zresztą, w wieku nastu lat ma się "skrzywienie" i nie widzi się najlepszych cech, a wiedzcie że dziewczyny z wiekiem pięknięją a my odwrotnie
<Pozik> Ludzie, Slawo... wy chyba cały czas patrzycie na tą ławkę..
#362 + -57 - |
<Pozik> Szukam laski: możecie się ujawniać :P
#359 + -59 - |
<jaro3000> pisal ktos z was tutaj tetrisa ?
<KosiarZ> ta
<jaro3000> powiedz mi, bo mnie to intryguje
<jaro3000> jak sie to robi w tetrisie, zeby zawsze spadal ten klocek ktory jest najmniej potrzbny
<jaro3000> jakas siec neuronowa?
#356 + -74 - |
<Dominika> nie lubie rozmawiac z mozgowcami ;p
<Oldboy>oO
<Dominika> gadam tylko z tymi ktorzy maja mniejsze iq ode mnie <no offence> <joke>
<Dominika> xD
<Oldboy> no to mnie prawie zabolało
<Oldboy> gdybym nie wiedzial ze iq mam na wysokim poziomie ^^^
#355 + -55 - |
<Dominika> Pobawimy... : P
<Pozik> Dominika: A co Ty myślałaś, że ja się puszczam, jak weronika ? Ja już z tego wyrosłem... :P
#354 + -62 - |
<Tarpan> Lost in the Toilet
<Pozik> Choć się troche pobawimy :P
#353 + -93 - |
<Pozik> Zagra ktoś w bierki rozgotowanym makaronem?
<Dominika> Ja.... nie! :P
<Pozik> Dominika: Nie lubisz się ciapkać w makaronie? : (
<< 27 >>
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Forum Nukeboards Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe