Strona używa ciasteczek oraz śledzi użytkownika na potrzeby statystyk użytkowania poszczególnych części serwisu, anonimizując 2 ostatnie oktety adresu ip użytkownika.
Jeżeli ci pasuje to kliknij przycisk, a jeżeli nie to wyjdź ze strony
#635 + -25 - |
<LordTomaszz> jeszcze jedno mnie ciekawi.. jak sie robi gry erotyczne ?
<mikpol0> Zapewne trzeba było się na czymś wzorować ;d .
<PoW> Większość tych niby "erotycznych" gier na rynku albo nie ma nic wspólnego z grami, albo są to zwykłe gry gdzie dodano nagie panienki jako dodatkowy wabik na graczy. Ot, i tyle. Z prawdziwych tego typu gier to chociażby Larry 7 jest przykładem swego rodzaju erotyki z naprawdę popapranym humorem (ok, nie wspominam o innych tytułach, bo... nie).
<Fadex> Tak samo jak wszystkie inne gry, tylko grafika się zmienia. IMHO większość to interaktywne pornole, ot co.
<LordTomaszz> ja mam zamiar stworzyć kiedyś coś innego.. np RPG + erotyka ..powiedzmy ze widok taki jak dungeon siege..to można było zwabić panienki do łózka albo gwałcisz.. jak kto chce.. tez porwać i tortury BDSM ..tylko daje przykłady jaką bym chciał kiedyś stworzyć grę:)
<Tropik> Znam dobrego seksuologa. Poleciłbym Ci go. Chcesz numer?:)
<Zdunek> Haha... Ale to jest GIT ^^, Okres dojrzewania zapewne...
<LordTomaszz> dokładnie ..mam 21 lat i dalej prawiczkiem jestem =/ i trudno mi znaleźć dziewczynę..ale to nie jest temat... np w BG niby są panienki co oddawają się za kasę na chwile przyjemności , nawet w np fallout 2 ale nic nie widac to jest wkurzające troche:S
<Tropik> ...
<Tropik> pozwólcie, że tak to skomentuję...
<Fadex> OMG!
<Fadex> .......
<crazy> ...
<crazy> (Te cyfry się przestawiły, tak?)
<RomanX> Hm... i tak oto tym osobistym wynurzeniem Tomek zabił temat:)
<Omenski> Czyżby robił się nam kącik zwierzeń?
<LordTomaszz> swoją drogą nie wiem jak wy.. ja jak chodziłem do 1 klasy podstawówki to złapałem koleżankę z klasy za cipę.. bo nie wiedziałem co tam mają :D to chyba najgłupce co mogłem wtedy zrobisz..
<Zdunek> ŁAŁ... szkoda, że ja nie przechodziłem takich ekscesów:(
<Stankol> Tomek - nooo nieźle.
Forum Nukeboards Klikibaza - kopia wszystkich klików Klikipedia - encyklopedia o tworzeniu gier Discord KlikCzat Zaproszenie
Daj piniondza Wielkie Muzeum Klikowe

Tani hosting WWW